fredag 18 mars 2016

Power walk och aloe vera

I morse var jag tröttare än de andra dagarna denna vecka. Skulle så gärna ha gått och lagt mej en stund. Men i stället blev det en power walk vid gamla bostadsmäss-området i Vasa. Jag skulle hämta ett paket från posten, så då passade jag igen på att gå i en annan miljö :)  Promenaden var mera energisk i dag för jag hittade Forevers egna PowerWalk lista* på Spotify! 


Vädret var lite kallt och blåsigt, men eftersom solen ändå orkade vara fram på morgonen så var det riktigt skönt. Och vaknade gjorde jag. Så då funkade det ju :)


Nu är det lite jobb som gäller före jag får börja ställa i ordning inför kvällen. Äldsta sonen fyller nästa vecka och vi ska då fira honom. Men i kväll kommer det gäster som inte hade möjligt att komma på kalaset för de är då i Florida... (Hmm, det skulle ju inte sitta helt fel..) Så nu ska jag baka en tårta som är utan socker, mjöl och mjölkprodukter. Låter inte så gott va? Så fel man kan ha av att bara anta ;) Den är super god-och ingen som ätit den har trott att den är utan socker och grädde :)


Mitt program då?
Jo nu, (fr.o.m. tredje dagen på mitt C9 program) dricker jag 120ml aloe vera på morgonen. Jag tycker ju att det är gott, så det är inga problem :) Aloe verkan som används i Forever's produkter är odlad av dem själva. Från början till slut. Den odlas ekologiskt, men marknadsförs inte som ekologisk. Aloe vera har en massa bra effekter på kroppen. HÄR* kan ni läsa om de största i förkortade versioner.
Snart tar min sista flaska slut så jag ska beställa ny så jag inte blir utan :) De finns också i smaksatta versioner om du är en av dem som inte gillar aloe verkans smak ;)

Ha en skön helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar