fredag 11 mars 2016

If it doesn't make you smile, change it!

Tänkte prova på det omtalade C9 paketet :) MEN jag kommer att göra det lite annorlunda än de flesta. Jag vill prova på detta för att se om den omtalade "extra energin" skulle infinna sej. Det skulle vara mer än välkommet! Alltid i mars blir jag sådär extra sugen på att göra en ändring-vare sej det är i dieten eller motionen eller i inredningen :) Och nu bestämde jag mig för att prova på detta denna gång :) Möjligtvis blir det även ändringar inomhus... ;)
Paleo dieten är något som jag följer sporadiskt och visste ni om att hon som för mig ÄR paleo-Annika Sjöö*, är numera Forever Livings ambassadör? HÄR* kan ni även se vilka de andra ambassadörerna är :) 


Så om det finns någon där ute som är sugna på att prova på detta (med eller utan måttband), ta fast kontakt med mej så kan vi göra detta tillsammans! Jag tänkte börja redan på måndag-om ni bor i Vasa eller huvudstadstrakten så kan ni möjligtvis få ert egna paket redan till det! Och om ni vill ha sällskap i detta-men inte hinner få paketet tills på måndag så kan jag nog börja någon annan dag också :)

Över helgen ska jag läsa in mej lite bättre på programmet, och matlistan! Den är ganska gedigen :) Mycket gott som man får äta! Det gillas ;) 

Fortsättning följer :)

Om ni vill hänga på så kan Ni göra Er beställning tex via:  www.myaloevera.fi/aloeonline

Ha en skön helg!

Detta inlägg är ett bloggsamarbete

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar