fredag 21 november 2014

My heart now belongs to Thomas Sabo

Jag har sett Thomas Sabo's smycken tidigare, men inte på detta sätt som jag såg dem i går! I want it all <3


Jag hade äran, bland några andra, att i går få delta vid en cocktailkväll vid Salkari i Rewell Center i Vasa. 


Verkligen lyx i vardagen och med en äkta guldkant på tillvaron (eftersom pepparkakorna var strösslade med 24K (!) guld). 


(bild lånad från nalaneps blogg*)

 Salkari har funnits på nuvarande plats i 5 år och före det på ett antal olika platser, i bl.a. Vasa och St Petersburg, där de även startade sin karriär för fem generationer sedan. 

Thomas Sabo har nu lanserat en ny kollektion från hösten, KARMA BEADS, som man kan plocka ihop egna kombinationer av (se mera HÄR* på Salkaris sidor). Väldigt bra julklappstips till alla!
Detta var kärlek vid första ögonkastet för mig. Så därför kunde jag ju bara inte lämna det kvar i butiken utan det fick följa med mig hem. Speciellt då jag fick höra dess betydelse: Karma hjulet symboliserar positiv energi och livsglädje. Det vad du ger ska du få i retur.


Alla Karma Beads har sin egna betydelse, och den gråa pärlan som även finns på mitt halsband är en grå hematin och ger mig styrkan att med livsglädje fullfölja mina mål.



 Vi fick även med oss en goodiebag, mera om den senare :)

(bild lånad från Anna's blogg*)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar