torsdag 14 augusti 2014

Underbara Enjoy Candles

De verklighetstrogna LED ljusen från Enjoy Candles är nu igen framtagna efter en tids vila över sommaren. Nu när kvällarna har börjat skymma så är det mysigt med lite ljus. Och det gör ju ingenting fast jag glömmer att släcka dem eftersom de är med led lampor ;)
Andra har även insett att ljusens tid börjar komma eftersom jag här om dagen fick största beställningen jag hittills fått!


Det är nu dags att inventera lagret så att jag kan beställa nya så jag har att skicka iväg direkt åt alla som gör sina beställningar!


Som en bricka med godis är min samling av Enjoy Candles!
HÄR kan du beställa dina ljus.




Håll ögenen öppna de närmsta dagarna för en utlottning av ett Enjoy Candles ljus är på gång!
Vilket skulle du välja om du vann?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar