söndag 13 juli 2014

Picknick med champagne

 I fredags hade jag och fyra andra tvillingmammor träffis! Vi träffas alltid nu som då men försöker ha fyra gånger i året lite större träff-med något program. Och utan barn.
Denna gång hade vi picknick i Hovrättsparken och sedan var vi på två uteserveringar före vi gick in till stan.
Denna gång var det svårt att veta vad jag skulle ha på mig då vi först skulle ha picknick och sedan skulle vi vara ute större delen av kvällen. Jag tog till slut Marimekkos maxiklänning, vilket visade sig vara ett bra val-ända tills sista halvtimmen.


Vi tog alla med någonting smått att äta, vilket funkade bra då vi satt i flera timmar :)


Vi firade med champagne att en av oss fått nytt jobb.


S K Å L !



Här är vi alla fem "Tuplakuplat" på bild! (Namnet kommer från det att vi alla har tvillingar :)

bilden är lånad av Emma från hennes blogg Pintariipaisuja

Ja, och klänningen min, den som var ett bra väl ända till det bittra slutet... Så här gick det med den :(
På dansgolvet så fastnade en klack från en annans sko i min klänning... Så det blev ganska dyr kväll ;)

Men oj så roligt vi hade! HÄR kan ni lyssna på våran låt ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar