måndag 7 juli 2014

Mode & Brunch

I lördags var jag medbjuden på en mode och brunch tillställning som ordnades vid gamla Fondis - numera Brasserie & Bar. Det var en välordnad tillställning där vi satt och åt brunch under tiden som modevisningen pågick. Väldigt avslappnat. Brasserie & Bar hade gjort om hela utseendet i och med namn bytet, och vilken lyckoträff! 


Vi började med en skål av godaste sort! 
A/K/A Mimosa

Bilden lånad från tuulanneli


I lördags så hade de öppnat hela ena fönstersidan och det kändes som om vi var i sydeuropa någonstans. 
Skofrälst som jag är så ska jag nu i veckan besöka Kookenkä som har alla skor som var med i visningen. Alla andra, förutom jag (eftersom vi väntade gäster), gick direkt efter visningen dit och köpte de vita tossorna som syns på bilden här. Så nu hoppas jag bara att de ännu finns kvar i min storlek ;)


Skorna här nedanför är designade av Ivana Helsinki och de ska jag också prova. De ser så bekväma ut och skulle passa alla dagar på sommaren!





Det var en väldigt bra ordnad tillställning och med bra sällskap så blev det ännu bättre!
Tuula, som har Kookenkä här i Vasa, var den som bjöd oss på denna tillställning. Och "vi" är förutom jag och Tuula även EmmaSannis och Johanna. Gå gärna in och läs deras bloggar också! 

Här är vi alla med på bild!


Från vänster: Sannis, Tuula, Johanna, Emma och jag
Bilden är lånad från Pintariipaisuja

Tack Brasserie & Bar för den goda brunchen!
Nu - ut i fin vädret och jobba vidare med alla projekt som ska bli färdiga i sommar!

Ha en skön dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar