måndag 30 juni 2014

Förvaringsdrottningen

Eller kanske inte…
Fast jag skulle gärna vilja vara det. Men nu är ju så inte fallet. Allteftersom jag får tid så försöker jag röja upp här i röran som det tydligen blir då man flyttar in i ett nybyggt hus då man väntar tvillingar. Först mår man så illa åt alla nya dofter (eller i detta fall så var det då just lukter). Sen fick jag ju inte anstränga mig extra eftersom vår första son är prematur, och med tvillingar så är ju risken för en för tidig födsel ändå större. Så jag hade dubbel varning. 

I vårt skafferi så ville jag ha hyllor så att allt kunde vara synligt. Så jag valde IKEA's OMAR, som passar jättebra, eftersom det inte finns hyllor som måste torkas!


Allt är inte klart ännu-men det blev så mycket bättre!





Hur håller ni ordning i era skåp/skafferi?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar