fredag 4 april 2014

Trädgårdsplaneringar!

Fullt ös nu just! Det är väl så det ska vara med trädgårdsplaneringar nu just den här tiden på året förstås! Bästa tiden att göra sin trädgårdsplanering är ändå på hösten, men jag förstår fullt den som då just inte tänker längre på sin trädgård, utan tar vinterledigt från den. Fram till våren. MEN om man tar tag i det på hösten så har man ju (troligtvis) sin planering klar på våren och kan börja jobba direkt som vädret tillåter!

Fast ändå är det nog våren som gäller för oss som bor så här högt uppe. Vi bor praktiskt taget ute från tidig vår till sen höst. Och sen går vi i ide, och kommer fram igen när solen börjar lysa. Sån är jag själv. Direkt solen börjar lite titta fram, typ i början på februari, då börjar jag planera trädgården. Vad ska jag odla i år? Vilken färg ska jag ha var? Osv, osv. 

Ta gärna kontakt om just Du vill ha hjälp med Din trädgård!



Ha en skön vår!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar