onsdag 23 april 2014

Terrass inspiration!

Inspiration inför den kommande sommaren! Det är vad jag har fått de närmsta dagarna. Och eftersom vi har som projekt i år att få vår terrass klar (hur nu det ska gå så ser vi när det är höst) så suger jag åt mig all inspiration som finns för tillfället.
Den senaste inspirationen kom från vännen Emma som nu ska inreda sin terrass med nya möbler. Hon har lite funderat på PS Vågö. Jag har inte förut varit så förtjust i Ikeas PS VÅGÖ men sen sökte jag på google och hittade de mest fantastiska bilder! Jag tror inte ändå att de blir denna-men tusan så härligt det ser ut!







Bilderna är lånade från Styleroom, från inspirationsdesign.blogg.se
De tre senaste bilderna är inte PS Vågö, utan stolarna och borden är från Ikeas Roxö serie, och soffan Ikeas Garpen. Alltihopa passar jättebra tillsammans, och nog skulle det ju vara roligare att sitta där än där vi sitter nu-vilket då nästan bara är en grushög än så länge. 
Men vänta bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar