torsdag 24 april 2014

Julkisivunumerot/Fasadsiffror

Julkisivunumero/fasadsiffra!

Jag fick förfrågan om en fasadsiffra och HÄR ser ni sen slutresultatet! Mycket bra skrivet tycker jag. Beskrivande och utförligt! Det ska bli mycket roligt att följa bloggen och sen se slutresultatet-både av huset och sen fasadsiffrans slutgiltiga plats!

Det var ju faktiskt under vårt eget byggande som jag sökte fasadsiffror och -bokstäver men hittade dem enbart i Sverige eller i USA. 

Så här ser det nu ut på vårat hus:


Vi bor så långt från vägen så det syns inte någon nummer ända ner dit, så vi ska även ha en nummer där. Jag ska bara bestämma mig var den ska komma och hur den bäst kommer fram. Nu har vi bara en tillfällig nummer… Den som sen ska komma nere vid vägen så ska komma på en grindstolpe och förhoppningsvis får jag ordnat så att den har belysning bakom sig. Vem skulle kunna räkna ut alla elsladdar och var de ska placeras INNAN man bor på platsen? Och dessutom så skulle man ju behöva bo något år före man börjar veta lite ditåt var alla skulle behöva vara!
Så var det ju inte i detta fall. Och därför säger jag förhoppningsvis :) För belysning på siffran kan ordnas-men den behöver ju även få ström ;) 


Den här bilden är tagen med min iPhone och dessutom har jag satt filter på den i Instagram så den är inte den bästa kvaliteten-men man ser ju nog vad det är! Snyggt, om ni frågar min mening!
Vill ni se oss på Instagram så tryck HÄR! och följ oss gärna för nyheter i webbshoppen och för andra bilder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar