söndag 16 mars 2014

Facebook och Instagram

Facebook och Instagram sidorna försöker jag uppdatera med jämna mellanrum, men i så här tidigt skede så har jag inte så mycket inspirationsbilder att visa från kunder som skickat bilder. Fast nån finns det ju nog!


Den här är från bekanta som har satt belysning bakom sina siffror-det är ju så snyggt på kvällen när de står ut från väggen. Jag ska ta med systemkameran och ta en ordentlig bild på detta, men nu just får det räcka med mobilkameran-tycker ändå den är ganska bra!

Sen har jag ju flera av Enjoy Candles här hemma och de används flitigt. I dag har jag gjort ny beställning som innehåller nyheter inför våren och sommaren. Bland annat detta vackra ljus kommer  snart till salu i webbshoppen!

Men tillsvidare så har jag lånat bilden härifrån



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar