lördag 23 november 2013

Inspiration!

Oj, nu när den första riktiga snön har kommit, den som troligtvis kommer att få ligga kvar en stund, så kommer känslan att vilja dekorera ute! Ännu mer än vad jag har nu då förstås. Men eftersom det inte blir så mycket av det nu så har jag letat fram inspirationsbilder åt er som jag tycker om. Hoppas ni blir lika inspirerade som jag!
bild lånad från denna sida

Åhh, hur härligt skulle det inte vara att ha en sån här gång som tar emot en när man kommer hem! Eller när man har gäster som är på besök-ett verkligt varmt välkomnande! Bilden ser ni även här.


En sådan här islykta byggde jag och äldsta sonen i fjol! Väldigt enkelt. Vi sparade tomma mjölkburkar och fyllde dem med vatten och ställde ut och väntade tills de hade stelnat. Denna är tyvärr inte vår utan denna bild är lånad härifrån


Vad brukar ni göra när det börjar frysa på och snön kommer? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar