måndag 18 november 2013

Inredning och "uteredning"

Hur roligt som helst att forska på nätet efter inredning och "uteredning"! (det finns inte vad jag vet något ord för inredning-fast ute?) så uteredning it is.
Jag ser så framemot att kunna sparka igång det här projektet som jag så länge jobbat med. Vissa dagar mera och andra mindre. Vilket är förlåtligt med en sex åring och två ett åringar :)
Innehållet har jag bestämt mig för att bygga upp lite allt-efter-som. Det kan bli för mycket att starta stort. Och om jag inte hinner sköta allt så är det ingen bra start.

Väntar med spänning på att allt ska bli klart!


Här är en bild som +Ann-Britt Pada tog när hon var här och hjälpte mej med mitt hjärteprojekt! Här ser ni också två av orsakerna som gjort att projektet får vila vissa dagar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar