lördag 23 november 2013

Enjoy Candles!

Enda återförsäljaren av Enjoy Candles i Finland! Jo, det stämmer! Jag håller som bäst på och öppnar min egna webbshop och ska där få erbjuda mina kunder Enjoy Candles! De är ju så fina. Och säkra. Och verklighetstrogna. Och ekonomiska. Ett sånt ljus brinner minst 450 timmar på endast 2 AA batterier. Ett normalt blockljus har ca 40 timmar brinntid-vilket blir ca 2 500 blockljus mot ett Enjoy Candle!
De är gjorda av 100% äkta virgin vax, den miljövänligaste och renaste formen av vax

denna bild ser man att alla ljusen är handgjorda och inget ljus ser ut som ett annat vilket bidrar till en levande och äkta känsla i grupp


Bästa funktionen, timer! Kom hem till levande ljus efter jobbet! Sätt enkelt ljusen på timer t ex kl 17 i 6h då tänder ljuset sig själv varje dag kl 17 och släcker sig efter 6h. Garanterad hög mysfaktor! Även mycket poppis i barnrum som nattlampa. Ställ dem tex på balkongen med timern på och njut av utsikten som här.

Som på denna bild, så tänker jag sätta ut mina på trappan när de äntligen blir hemlevererade! 

Var skulle du sätta dina ljus?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar